Bra, bättre...

Blaufish sätter etiketten "Jag är bäst" på blogginlägg som han har skrivit och där han tycker att det tydligt framgår hur bra han är. Jag tror inte att så många kommer undan med en sånhär grej (även om det som i detta fall görs med glimten i ögat) men Blaufish gör det. Förmodligen för att han är bäst. :)

Idag gjorde jag också något fiffigt: jag skulle slå till på ett maffigt fika med semla och allt på ett av fiken på uni. Hur jag nu skulle bära detta till kontoret var svårare. Det brukar vara grädde och kaffe överallt när jag kommer fram (och det här är faktiskt inte något som händer bara mig, det är ett utbrett och allvarligt problem skulle jag vilja säga *s*), det är ju så mycket folk som springer omkring och hur ska jag öppna tunga dörrar medan jag bär allt? Jo, idag åkte ett gammalt arbetsredskap fram. Det är ju helt normalt att en labbass bär labbasslåda och råkar man ställa kaffekoppen och semlan i den så... ja, imorgon kommer alla att göra det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback