I helgen

Jag har ju inte bara bakat bröd den senaste tiden, det skulle vara lite torftigt i sådana fall. Istället har jag varit på en mycket fin dans- och musikföreställning med inslag av allt från traditionell afrikansk musik till orientalisk dans. Mycket vackert och medryckande på samma gång. Publiken pendlade mellan att vara knäpptyst och att klappa och tjoa. Detta var på fredagskvällen innan jag mötte Blaufish vid bussen. Han var snäll och kom och hjälpte till som festfotograf (...och har tagit bilden nedan), moralsikt stöd och en massa annat bra. På lördagen var det nämligen spelning med två riktigt bra band och jag var med och arrangerade. Det var långtifrån den första festen jag var med och ordnade, men väl den första spelningen. (Det gick bra, det gjorde det. :)

Den här blomman sitter alltid på kanten till DJ-båset på våra fester. Jag vet inte varför, men det ska vara så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback