Att ringa och tycka

Ni som lyssnar på musik via Spotify kan väl inte ha missat "röstbrevlådan" dit användare kan ringa och säga vad de tycker om tjänsten? Folk tar verkligen chansen - för jag tror att det är på riktigt, ingen reklambyrå kan ha åstadkomma det här - och det är väldigt roligt med skåningen som vill ha mer skånsk musik, han som vill ha mer rytmer, pappan som vill ha familjekonto och alla de andra. Jag tror att man måste höra det för att förstå det vardagsroliga i det (samtidigt som förslagen faktiskt är vettiga allihopa på sina egna sätt). Alla är dock inte lika roade. Sist hörde jag någon som ringde in och sa "Hej, jag funderar på att sluta använda den här musiktjänsten på grund av att röstbrevlådan finns". :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback