Inte där

OK, såhär ser det ut: jag ska powerwalka ner på uni och testa mitt nya GUI till systemet jag bygger. Om det ser ok ut kan jag använda det på mina femton(!) användartester nästa vecka. Om inte så får jag falla tillbaka på plan B. Det är bra att ha en sådan. :) Sen ska jag hem, äta mat man står sig ett tag på, hoppa i kvällens outfit, hugga skivorna och dra iväg till klubben. Det blir tydligen förfest också, fick jag just höra. Trevligt! Ni har kanske gissat vad allt detta innebär: jag kommer inte att se Norge vinna ikväll, men ni som tittar - skulle det vara så att operasvenskan vinner istället, snälla messa mig och berätta så att jag kan fira det. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Norge vinner inte, med sisådär 70 % säkerhet i alla fall. Istället blir det kanske Litauen (blää), Bosnien (lite mindre blä), Ukraina (stor suck) eller Island (om någon kommer ihåg att rösta på dem ;-)) Fast jag har GÄRNA fel om Norge.

2009-05-16 @ 15:08:43
Postat av: em

Det blev ju Norge i alla fall! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback