Ingen dans

Jag lyssnar på "I don't feel like dancin'" med Scissor Sisters och håller med om att "no sir, no dancin' today". Jag har med andra ord varit i min hemstad en hel dag och inte tagit upp träningen igen (oj!) vilket jag annars hade tänkt göra. Mitt ena knä har nämligen varit på dåligt humör och fått bära ett ganska osnyggt (men bra!) blått benskydd. Om någon dag får det vara bra med det där - jag saknar träningen. Vad jag mera har varit utan under semestern är min Spotify-spellista. Detta med flit eftersom den skulle låta extra bra när jag kom hem. På tal om musik så har jag lyckats få tag på musikmagasinet Zero som papperstidning (på en av Göteborgs alla Pressbyråer). Den fick vara bussläsning igår och var riktigt bra: bjöd på intressanta intervjuer med bland annat VNV Nation och IAMX. Brukar gilla att läsa den på nätet, men papperstidningen var faktiskt ännu bättre (och lite lättsammare att läsa på en varm buss än boken om ad-hoc-nät som var alternativet ;).

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ajdå, det blev inte bättre alltså? Hoppas det kommer på bättre tankar. :-) (Och sedan kan du istället lyssna på "Yes Sir, I Can Boogie" alternativt "Let's twist again, like we did last summer...". ;-D

2009-08-03 @ 22:16:26
Postat av: christina

Hej, javisst är bilden från Kronhusbodarna. passa på att ta en fika när du har vägarna förbi!



/christina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback