Min tidsplanering kraschar

Det håller på att hända något med Fatale, den ultimata modebloggen. Vad jag har förstått så vill de duktiga tjejerna som ligger bakom det hela få mer tid till jobb, studier och egna projekt. Det har jag full förståelse för, men hur ska det gå för mig? Mitt "livspussel" som det så fint kallas går ihop just för att jag bara behöver läsa en modeblogg för att få min dagliga dos. Ska jag nu behöva läsa ett 20-tal ersättningsbloggar? Hjälp, hur ska jag hinna med det? ;) Hursomhelst önskar jag Fatale-gänget lycka till med vad som nu står för dörren.

Kommentarer
Postat av: Blaufish

Själv har jag nog ingen riktig favorit blogg.... fast det finns en film Femme Fatale som är lite sevärd ;)

Postat av: Elisabeth

Ja huuuur ska det gå? ;-) För övrigt verkar det vara lite modernt och/eller inne att lägga ner bloggen sin (samt att skriva ett långt, förklarande inlägg med tillhörande "neeej du FÅR INTE sluta"-kommentarer).

2007-10-08 @ 22:34:08
URL: http://funderingarochtankar.blogspot.com/
Postat av: Kaprifol

Om jag nån gång lägger ner min blogg ska jag ha en stor avskedsfest till vilken jag hyr in gråterskor som får begråta bloggens bortgång. Alla gästerna ska vara klädda i grått, bloggens färg. I mitten av salen ska jag sitta på en tron och ta emot allas hyllningar och önskningar om att jag ska fortsätta blogga. Jag tror att det kan bli rätt bra. ;)

2007-10-09 @ 08:53:47
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback