Ställa in och ställa till

Jag tycker inte om när de flyttar föreläsningar utan att fråga mig först, eller iaf utan att säga till mig... och då menar jag inte att säga det under förra föreläsningen (för de sa de nog), utan att maila mig, ringa samt lägga en liten lapp i postlådan... och så en post-it på exjobbsdörren. Då minsan, då vet jag att det är inställt. ;) Istället hamnade jag i Tilde en stund och pratade plugin. Det var trevligt det också och nu ska jag ta nya tag med exjobbet igen.

Dagens blivande trend är mitt fina skärp. Såhär var det, jag hade bråttom imorse och ville ha en kofta som såg tältig ut utan ett band i midjan. Hittade inget sådant men tänkte att äsch... och så blev det en svart, stylish sladd istället. *s* Jag lovar, den ska inte bäras på seriösmötet idag eller i något officiellt sammanhang alls, bara när jag sitter och pluggar i ensamhet, men nu vet ni vem som verkligen implementrerar det där futuristiska cybermodet som alla pratar om, även om jag gör det när ingen ser. :)

Kommentarer
Postat av: ozamosi

Bah...

Jag gick med en nätverkssladd som bälte ett helt dreamhack för några år sedan, så du är inte först :)

Postat av: Kaprifol

Där ser man, men på Dreamhack är det väl nästan ett tvång att göra såna saker? :)

2007-03-26 @ 15:32:02
URL: http://kaprifol.blogg.se
Postat av: Marx

Äh, Egil har väl lekt bondage med koaxkabel i årtionden nu. SÅ efter ;)

2007-03-27 @ 08:43:17
URL: http://www.visionten.net/
Postat av: Kaprifol

Egil är alltid 10 år före så han räknas inte. Det är nog förresten tack vare (på grund av?) honom som jag har de mest konstiga attiraljer byggda av koax i mitt hem... men i vår är den enkla sladden mest rätt. :)

2007-03-27 @ 09:32:42
URL: http://kaprifol.blogg.se
Postat av: ozamosi

Tvång och tvång... Jag hade glömt mitt bälte hemma, så jag tappade byxorna, samt att min nätverkssladd gick sönder. Helt enkelt en kombination som inte gick att missa.

2007-03-28 @ 04:07:26
URL: http://flukkost.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback