I min väska

Det är härligt vårlikt idag och det ligger ett mjukt lila ljus över min lilla förort. Det ser nästan fint ut här, speciellt när alla studenter är hemma och sover så att det är tomt på gator och torg. :) Jag gjorde några riktiga klipp idag, först färskpasta till halva priset (lyxlunch!) och sen en begagnad kursbok i nyskick till ett riktigt bra pris. Det är alltid kul att köpa böcker av andra studenter, för då får man se folk man bara sett online förut på riktigt. Nu är det iofs jag som är den "äldsta" studenten i bekantskapskretsen så nu lånar/köper folk böcker av mig istället för tvärtom, men det finns alltid nån äldre f.d. student som kan sälja till mig, så jag klarar mig. *s*

Igår valde jag att istället för thrillern som jag sett ett större antal gånger istället se "Legally Blonde". Ni vet, den om bimbotjejen Elle som bestämmer sig för att plugga juridik. Helt klart en gullig film om att inte döma någon efter utseendet. Elle är ju smart, även om hon är blond och har en liten vovve i designerväskan. :) Så, här kommer dagens onördiga handling från min sida. Det här är lite poppis i bloggvärlden just nu, att visa vad man har i sin handväska. När jag har mycket att bära blir det förstås ryggsäck, men annars duger den här bra. Förutom innehållet på bilden går det också ner: matlåda, några fler frukter, 7 meter nätverkskabel, datormus, ett gäng CD-skivor och en apparatkabel. Inte för att jag brukar ha med mig det varje dag, men det har hänt... :)

I min v?ska
Notera den piffade mobilen! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

angående vad du skrev i min blogg om att du syns mest på synthklubbarna i rosa..haha känner igen det från när jag gick på Suedekonserter där alla trodde de var så annorlunda i manchesterbyxor, svart kajal och second handskjortor och såg ner på en annan som kom i för dom "vanliga kläder"...men vem var det so såg annorlunda ut?
Moi!
haha

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback