Stajlingtips!

Kaprifol listar förmiddagens...
Trängsel: 25 personer som äter lunch samtidigt? Ok, vi behöver större föreningsrum.
Mångkulturella måltid: Blodpudding som äts med pinnar
Mest inspirerande: Föreläsningen i entreprenörskap, jättespännande!
Plagg: Benvärmare, varmt och skönt.

Genomsnittsstudenten finner då och då alla sina jeans i tvätten och måste bära kjol (ok, inte jag då, jag gör det enbart av estetiska skäl, lovar :). Manliga teknologer väljer hellre shorts, oavsett snö och sånt... Hursomhelst, jag fryser själv när jag ser små fashionistas springa runt i kjol och tunna strumpbyxor mitt i vintern. Modellerna väljer raggsockor som sticker upp ur stövlarna. Ser ok ut, men gräsligt knöligt. Slutsats: Ta ett par mjuka, goa benvärmare och sträck ut dem så att de går från stövlarna upp till knäna. Värsta bra! :)

Nej, nu är det allt dags att börja jobba. Har en del tester att göra.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Benvärmare regerar! Älskade sådana i gymnasiet, men de blev slitna och nu har jag inte köpt några nya. Bra DN-länk förresten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback