Red Cell vs Hocico

Jag fick en musikalisk uppenbarelse eller nåt sånt, alldeles nyss. (Där ser man hur bra det är med flera ljudkällor i rummet.) "Related skin" med Red Cell och "Poltergeist" med Hocico skulle funka hur bra som helst att mixa! (DJ Rinsan, ser du detta? Du kan bli kändis på det här. Sätt igång!) Red Cell är i vilket fall som helst värda en lyssning. Jag har sett dem live på en liten scen. Tror att det var under halloween eller så var det bara synthfest... ;)

Kaprifol listar dagens:
Ros: En liten rosa rosenbuske som skulle få växa i min trädgård om jag hade någon.
Ris: Råris! Inget jag har provat ännu, men det verkar hemskt nyttigt. Alla som är inne äter det. :)
Låt: "Designed to fail" - Red Cell
Spel:
Katapult! (Fisken, låt bli att spela det hela natten!)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men neeeeej, jag som avgiftat mig från det där spelat. :D Spelade det konstant för kanske... ett halvår sedan, men nu är jag väl fast igen. ;)

Postat av: ELisabeth

Fast då var molnen rosa och man var i Norge... och det var nog mer än ett år sedan, tror inte att jag flyttat än. (Var bara tvungen att påpeka det! ;))

2007-02-07 @ 21:47:16
URL: http://funderingarochtankar.blogspot.com/
Postat av: Kaprifol

Haha, så kan det gå. Nå, är jag beroende så ska alla andra minsan också få bli det. ;)

2007-02-07 @ 21:58:36
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback