Håller hus

I påskas var jag i ett vårfint Göteborg och träffade Blaufish, men även Elisabeth som guidade runt i Botaniska och visade alla magnoliorna. Under Valborgshelgen gjorde jag dock inget roligt och spännande annat än att jobba (det är något särskilt viktigt på gång den här terminen, därav bloggtorkan) samt bygga ett Babels torn av flyttlådor här hemma. Jag ska ju flytta också, mitt upp i alltihopa. Inte särskilt långt alls, men till något lite större.

I fredags unnade jag mig faktiskt något kul. Kanske kan det räknas som ett för tidigt Valborgs-firande. Jag och några nya bekantskaper grillade mitt ute i skogen på en naturskön plats. Vad vi grillade vet jag faktiskt inte, det var alldeles för mörkt, men gott var det. ;)

Den här bilden tillägnar jag Blaufish för vi firar fem år tillsammans idag. Så är det. Kram, Fisken! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback