Bevarat

Av någon anledning kom jag och Blaufish in på ämnet "gamla hemsidor" och jag föreslog en googling på "Namns hemsida" alternativt "Namns sajt"*, där namn är vilket förnamn som helst, ditt eget kanske.  Det här ledde oss till bortglömda platser som bevarats intakta sedan 90-talet i sin ursprungliga web-ett-punkt-nolliga form. Läskigt, roligt och historiskt intressant på samma gång. :) Min plats på nätet hade förresten frames, en gästbok och säkert en sån där "under construction"-skylt med en liten byggande gubbe på också, men det är en helt annan historia. Nu finns den inte på nätet längre, sedan många år. Bäst så, antar jag. :)

* Jag hade själv aldrig någon vanlig simpel hemsida, jag hade en sajt. Ja, det hette ju så. Någon skillnad var det inte, förstås. ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Äsch då, jag som tänkte googla fram din gamla hemsida. ;-D

2011-03-31 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback