Helgen

Den här helgen har jag haft det trevligt trots att det är väldigt kallt ute. I fredags vad jag på en liten tillställning där det främsta målet var att vi skulle äta ost och då kan det helt enkelt inte bli fel. Jag tycker mycket om ost. :) Trevligt sällskap blev det också och en hel del goda tillbehör till ostarna. Körsbärsmarmelad är grejen. På lördagen tog jag en sväng ner på stan och sedan var det kalas på kvällen för en kompis som fyllde jämnt. En rolig tillställning där jag fick chansen att vara uppklädd i gammaldags stil. Sådana tillfällen kommer alltför sällan, så det gäller att passa på. :) Idag är något av det mest spännande som hänt att jag har tagit mig för att pressa en citron och fått ut en perfekt (med mycket sur) citronsorbet. Det är kallt i min kyl också, tydligen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback