Att ta lördagen som den kommer

Imorgon har jag inga planer och det är väldigt befriande, det där att inte ha några planer. Inga uttalade då, det finns en hel del saker jag kan tänka mig att göra. Shoppa skor, teckna något trevligt, baka scones kanske. På en evenemangssida hittade jag dessutom ett brett urval av föreställningar och konserter nu till helgen. Mycket som verkade kul att gå på, men en sak väckte mitt intresse just för att det kändes som okonventionell lördagsunderhållning. Biblioteket firar Arkivdagen med att ja, visa sina arkiv helt enkelt. Det är ju dessutom för sent, arkivdagen ska enligt tradition firas den 9/11. Kanske borde jag gå, bara för att se vad det är för folk som går på sånt, förutom jag då. ...och så är jag faktiskt uppriktigt nyfiken på arkiven också. Jag tycker om bibliotek. Vi får väl se. Är vädret som det är idag stannar jag nog hemma och går i ide istället. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback