Igår, idag och till våren

Nej, inte jättepigg idag. Tror att jag sällan varit på en trevligare klubbkväll, men 8 timmars fest efter en lika lång arbetsdag kräver sin kvinna. Idag har jag mest druckit kaffe, ätit clementiner och lyssnat på Thermostatic. Jag orkar varken tung mat eller tung synth för tillfället, men annars är allt strålande. Funderar på att gå på en utställning imorgon och insupa lite kultur. Annars är helgens planer mest att vila och att kanske fixa lite jobbgrejer (läsa artiklar, det är ju nästan ett nöje om de är bra :). Förövrigt är det mars månad, månaden då jag fyller år (inte nu, men snart). Planerna är att fira i efterskott, dels med Fisken och dels med föräldrarna. Det är lite mycket annat att göra denna månad och jättefest mitt i en vecka är det inte riktigt läge för. Helgerna är även de lite för uppbokade... och så är det så ofestligt väder på det stora hela.

Men såhär: när det blir lite varmare och vårigare och man kanske t.o.m. kan vara utomhus så ska jag fixa en (ganska) spontan vårfest som alla damer, herrar och övriga i bekantskapskretsen är välkomna på. Särskilt ni som då och då bjuder in mig till jättetrevliga saker som jag tvingas tacka nej till för att jag inte är i stan eller har saker som måste göras. Som sagt, jag återkommer om det här för jag vill verkligen ge igen på den där grannen som har en massa stökigt folk här i omgångar. Inte för att ni är stökiga, men vi kan väl försöka? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback