Hela listan

Häromdagen hittade jag roliga listor som jag gjort och sparat på fil år 2004. De innehöll saker jag tycker om, filmer som är bra, mat jag gärna lagar osv. Jag tänkte att de är nog ganska aktuella och ger en bra bild av mig så jag skickade över dem till Fisken utan att egentligen läsa igenom dem först (så att jag inte skulle få för mig att censurera nåt - alltså det fanns inget hårresande på dem, det visste jag förstås innan, men man kan ju ändå få lust att snygga till det hela lite...).

Fisken läste. Så läste även jag. Hårresande, säger jag bara! Jag menar, maten! "Det där låter nyttigt", tyckte Fisken. "Du borde börja laga sånt igen". :)

Saker som Kaprifol gärna mumsade i sig år 2004 (med nutida kommentarer)
Pizza (Ok, gott men onyttigt.)
Musselsallad
Tonfiskgryta (Jo, ja... med chili då.)
Libanesisk böngryta (Mest vitlök, bönor och en särskild kryddblandning om jag minns rätt)
Indisk tomatröra med oliver (Låter italienskt tycker jag. Vågar vi gissa på att det var curry i? :)
Couscouswok
Ugnspannkaka
Blodpudding
Tomatsoppa med timjan
Morotswok

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Morotswok?! Var det BARA morötter i den?

2010-03-27 @ 19:46:29
Postat av: Kaprifol

Jag tror bestämt det. Det var om inte annat väldigt mycket morötter i den. :)

2010-03-27 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback