Delsjön

Igår skulle jag nog ha sett Melodifestivalen, men när vi kom från från en skogstur efter åtta bestämde jag mig för att vila lite innan jag såg det spännande slutet om det nu skulle bli spännande och det verkar det ju ha blivit. Innan 21 sov både jag och Fisken gott, även om det inte alls var tanken från början. T.ex. hade vi just gjort kaffe och hällt upp. Dessutom hade Fisken fått mossa på sig som skulle tvättas bort (jag hade ingen mossa på mig, dels för att jag inte geocachade som Fisken och dels för att jag är en dam ;), men det fick vänta, så trötta var vi. Förmodligen var det den friska vårluften, men samtidigt så hade vi gått långa sträckor under dagen i Delsjöområdet. Vi hittade några geocacher, spanade ut över sjöarna och jag halkade omkring i snön på mer eller mindre värdiga sätt. :) Sen åt vi våfflor på kafé Lyckan också, ett mysigt litet ställe där de har getter i en hage utanför. Folk satt och solade utomhus i solstolar och tittade på djuren. Getterna tittade lika nyfiket tillbaka. :)

Kommentarer
Postat av: Benedictus Schwartze

Jag googlade på våfflor och Delsjön för att se vad kaféet kan heta och om det är öppet idag och din blogg kom upp som tvåa i listan. Lustigt eftersom jag brukar läsa "Fiskens" blogg ibland och även har honom som kontakt på flickr.

Och ja, det är öppet till kl: 15, så nu sticker jag dit =)

2010-03-16 @ 13:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback