Pompa och ståt

Här har vi ätit mycket god mat, tillagad av Fisken. Han hade dagen till ära skapat en mycket lila fruktsallad. :) Vi har även tittat lite på TV och konstaterat att det är pampigt så att det förslår. Jag är personligen mycket nöjd med "Vickans" (Vad familjärt, tycker Fisken. Känner du henne? Nja, men det känns ju så.) val av brudbukett. Jo, lite viktigt för mig är det allt. Fula blombuketter stöter mitt öga. ;) Hursomhelst, grattis Victoria till den stora dagen och grattis Stockholm till det fina vädret. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men hallå, hon ska naturligtvis omnämnas som kronprinsessan. Det gör ju till och med kungen och Daniel, förlåt, PRINS Daniel, menar jag förstås. ;-)

2010-06-19 @ 22:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback