Mr X

Jag kom att tänka på en sak som jag och Elisabeth pratade om för länge sen när vi stod och väntade på en spårvagn. Vi pratade om vad vi skulle ha gjort om vi hade varit typiska, riktigt bloggiga bloggare i samma situation. Jo, då hade vi förstås författat ett inlägg i stil med följande: "Väntade på spårvagnen idag. Här är jag och [namn på kompis]. (bild) Såhär såg jag ut. (bild) Här är jag igen. Snygg va? :P (medvetet knasig bild) Jag hade på mig mina nya [skovarumärke]. (bild) Mr X var också med (pixlad bild)." Frågan är då förstås: varför är bloggpojkvänner så hemliga? De stora bloggare som har någon form av stadigt sällskap håller det nästan alltid hemligt, på så vis att de kallar sällskapet för Mr X. Jag förstår inte riktigt, men det är säkert bra på nåt sätt. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ja, jag undrar verkligen fortfarande! Men det finns säkert någon logisk förklaring. ;-)

2010-07-01 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback