Den tionde

Det kom en utmaning från Elisabeth, att visa den tionde bilden jag lade upp i bloggen. Det var för tre år sedan när jag hade varit på Datatjej 2007, en träff för tjejer som pluggar datateknik och liknande. Jag lyssnade på "All tomorrow's parties" i Apoptygma Berzerks version och blev inspirerad av den utan att veta att det var Velvet Underground som gjort originalet. Hör man en cover först så är det ju den som blir originalet för den som lyssnar. Bilden visar minnen från Datatjej. Det är mycket möjligt att jag undrade lite över hur framtiden skulle se ut.

Nu utmanar jag just dig att visa din tionde bloggbild. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Nostalgivarning även på den bilden.

2010-06-15 @ 08:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback