Ingår

Den vanligaste frågan jag får om mitt jobb av de som besökt mig där är märkligt nog "Hur kan du ha så många böcker?". Det är en intressant fråga på sätt och vis, även om den inte är den fråga jag helst skulle ställa om jag fick fråga mig vadsomhelst. Faktum kvarstår. Jag har en hel del böcker på mitt arbetsrum och visst är det så att några är mina privata, några använder jag i de praktiska delarna av jobbet (manualer etc), några kommer från när jag exjobbade, några är kursböcker i kurser jag läser och andra i kurser jag är labbassistent eller liknande i. Visst, men det är inte huvudkällan till böckernas ursprung. Det är nog bara en person som gissat hur det ligger till "De kom med rummet, eller hur?". Jo, de ingick i startpaketet. Jag fick överta en bokhylla med datasäkerhetsböcker, en liten väderkvarn i gips, en whiteboard och en rätt gammaldags datorväska som det inte ryms nånting alls i (men den är snygg!). Så är det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback