Hur det känns

Den mest onödiga, överflödiga fråga som en reporter kan ställa till någon som vunnit OS-guld eller Melodifestivalen är förstås: Hur känns det? Ja, det känns fantastiskt förstås. Något annat svar finns det inte, så varför fråga alls? Ändå kommer jag på mig själv med att ställa frågan ibland, när någon varit med om något stort i livet, mest för att jag vill gratulera och bryr mig om. Svaret är sällan så spännande, men idag grattade jag en nygift kollega och frågan bara slank ur mig: Så, hur känns det? Tungt, svarade kollegan och lade sig till med en överdrivet plågad min. Jag blev ärligt talat lite ställd. Då hängde han ner ena armen mot golvet och låtsades att armen, den med den ringmärkta handen, var jättetung. Det är mycket mer att släpa på, här på den här sidan än vad det brukar vara, skrattade han. :)

Kommentarer
Postat av: T

Haha... underbart med arbetskamrater som har humor. :-)

2010-08-20 @ 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback