Naturen tar över

Jag och Fisken gav oss ut i höstvindarna idag. Med oss hade vi såklart kanelbullar - fattas bara annat! Fisken hittade geocacher och jag hittade en gammal dator som såg rätt mossig ut, bokstavligt talat. Sen gick vi förbi min favoritdamm där det finns en massa underliga hybrider av olika fågelarter. Några går att identifiera som korsningar mellan tamgäss, vita ankor och gräsänder. Andra är vi betydligt mer osäkra på. En var svartbrun med en liten plym på sitt gröna huvud. Vi vet inte vad han kallar sig, men det spelar ingen roll för han var fin ändå. :)

Naturen mot Intel: 1 - 0


Ska aldrig mer klaga på att min dator är "mossig". ;)

Notera den stora till höger/mitten som ligger där och pöser och trivs.

Plym kan man ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback