Det ska vi fira!

Jag har länge tänkt att jag varje dag ska gå in på Wikipedia, på den där sidan där de visar alla högtider världen över just den här dagen, och sen bara fira nånting - med buller och bång. Sen kom jag på att det kanske skulle bli tråkigt i längden och så är det ju mest nationaldagar och gamla kungars förehavanden på den där listan.

Idag hittade jag den här sidan,
Temadagar, som berättar vad det är för dag idag. Igår var det Nalledagen och den 9:e ska jag fira Arkivdagen, hur man nu firar den. Detta är fantastiskt! Kladdkakans dag är den 7:e. Check. Den firar jag redan nu. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Kladdkakans dag! Den måste jag fira. Nalledagen firades på Stadsbiblioteket här. Det var nalleverkstad, bland annat. Lite gulligt sådär. :-D

2009-10-28 @ 18:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback