Någon att vara

Jag ska på en maskerad med hjälte-tema inom den närmaste tiden. Det är självklart att det enda rätta är att...
  1. ...klä ut mig till Stålmannen, Batman eller någon annan välkänd figur som alla vet vem det är.
  2. ...för kvällen bli någon av de mycket få (kända) kvinnliga superhjältar som finns.
  3. ...klä ut mig lite hursomhelst och bli upprörd när ingen förstår vem jag föreställer.
  4. ...ha vanliga festkläder men med någon detalj (mask, mantel etc) som markerar temat.
  5. ...dyka upp vardagsklädd. (Vaddå? Jag är en vardagshjälte ju! ;)
  6. ...komma dit i tofflor och vara toffelhjälte! *s*

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Du får gå dit som blogg-hjälte, den nya tidens hjälte. ;-)

2009-11-26 @ 18:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback