Listigt

Jag kollade bland mina sparade bra-att-ha-papper för att se om där fanns något fint. Ibland gör det ju det. Där hittade jag den här först helt obegripliga... armhålslistan?! Saken var den att jag läste processprogrammering för ett antal år sedan och föreläsaren tyckte att vi skulle skriva små "fusklappar", listor över de viktigaste begreppen att ha som minneshjälp när vi läste till tentan. "Men det är ingen idé att ni tar med dem till tentan för det upptäcks även om ni nu skulle ha dem i armhålan". Ja, nåt sånt var det. Jättelustigt tyckte alla, just då. :)

Kolla in filsystemet! :)

Kommentarer
Postat av: Blaufish

2009-11-19 @ 08:43:41
Postat av: Blaufish

Fin lapp! Var inte igår man läste sånt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback