Festligt och fint

Festligt, folkligt och fullsatt, det är vanligtvis inget för mig, men ändå har jag tittat på den där nya dokusåpan om Ullared. Mest var det nog för att se vad det var så mycket prat om och lite för att skratta åt och förfäras över det faktum att så många människor campar utanför ett stort varuhus, spelar bingo, äter korv, festar och handlar en massa prylar. Men hör och häpna! Jag tyckte att det verkade trevligt. Nu vill jag också åka till Ullared och fynda billiga plastpåsar! Jag tror att det är precis med en sån insikt som man bäst firar denna dag, den 16:e november, internationella dagen för tolerans. :)

Den festligaste och folkligaste bild jag hade. :) Midsommar 2009

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också till Ullared! :( har inte varit där sen i början av året, typ februari. Behöver handla billiga kläder...

Postat av: Elisabeth

Tur att det är 17 november när jag läser detta... Midsommar och Ullared i samma inlägg, huvaligen. ;-)

2009-11-17 @ 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback