Lyser upp rummet

Såhär fina blommor har jag på mitt kontor. De är helt otroliga och klarar sig hur länge som helst vad det verkar... hittills mår de iaf bra. Vi som var med och fixade en konferens förra veckan fick varsin blomsterkvast som ingen visste riktigt hur de skulle hantera, men jag minsann är då alltid redo (man har väl varit scout?) och hade därför en blomvas på kontoret, sådär i nödfall. Jag vet inte vad det här säger om mig, men jag är lite nöjd med slumpen (för det var slump, det var det faktiskt). :)



Kommentarer
Postat av: Tagge

Jättefin bukett! Visst blir man glad, när man får en sån. :-)

2009-05-07 @ 17:01:07
Postat av: Elisabeth

Slutsats: Nyttan av att ha en vas på kontoret bör aldrig underskattas. ;-)

2009-05-07 @ 22:17:33
Postat av: Lisa

såna blommor fick jag i födelsedags present :D lyx att ha dem på kontoret :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback