I rörelse

Igår var vi på bio och såg Star Trek. Jag hade nog förväntat mig mer, men bra var den, även om den kändes som någon slags nybörjarintroduktion till hela fenomenet. Effekterna var hursomhelst fina och det var spännande. :) På vägen hem tog Fisken kort. Han tycker att det är roligt att ta såna där bilder med lång slutartid där man får vänta en halv minut tills bilden är färdig. Av misstag råkade jag dansa lite i en av hans bilder. Såhär såg det ut. Skenet till höger, det är min dans det. :)

Vad tycker ni om mig?

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Haha, stackars Fisken, alltid är det någon som inkräktar på hans foton. ;-D

2009-05-25 @ 07:39:44
Postat av: Kaprifol

Ja, var han än befinner sig dyker det upp fotomarodörer. ;) Sånt är livet för en fisk!

2009-05-25 @ 08:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback