Varje dag

Hon är blondare än jag och har en massa små hundar, men jag känner ändå en viss samhörighet med Paris eftersom vi båda har lite större fötter än genomsnittet. I vilket fall som helst sa hon i en intervju att hon tyckte att man skulle leva varje dag som om det vore ens födelsedag och det kanske inte är det djupaste någon har sagt, men har man möjlighet till det så håller jag absolut med. Så kommer det sig att jag ska finfika ikväll, äta tårta med föräldrarna till helgen och efterskottsfira med Fisken när det lämpar sig... trots att jag inte fyller år någon av de dagarna, för det gjorde jag nämligen igår. Jag blev 26 vilket inte inte är någon särskilt spännande ålder, men jag gjorde det bästa av dagen för igår...
  • Bar jag färger som jag tycker om, men som blondiner egentligen inte ska ha
  • Gladde jag mig lite extra åt att min mobil är rosa
  • Åt jag hämt-thaimat till lunch - med pinnar!
  • Hade jag med mig glass till hela avdelningen
  • Använde jag bara krypto-API:er med roliga namn :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

26 är oslagbart den bäst åldern - i alla fall i ett knappt år till. ;-)

2009-03-11 @ 18:45:55
Postat av: Kaprifol

Det sägs att 28 är den allra bästa av åldrar. Återstår att se. :)

2009-03-11 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback