På allt - överallt!

Jag behövde en giltig ursäkt för att smita undan från träningen idag - mina små biceps vill vila. Därför tog jag på mig att affischera hela stan för att visa världen att de ska gå på synthklubb lördag nästa vecka. Jag satte förstås inte upp affischer överallt, det får man ju inte. Däremot resonerar jag som så att om det redan sitter något på platsen jag tänkt skylta och detta något inte är extrempolitisk propaganda eller reklam för något obskyrt punkbands nästa konsert, ja då borde det vara ok att skylta där. Sen passade jag på att affischera på några pensionärer och bilar när jag ändå höll på. ;) ...eller inte. Jag är ju inget sånt där litet troll.

Kommentarer
Postat av: annatula

-Du vet väl att www.lkpg.nu är ditt elskåp på internet?



Skriver jag med risk för att vara reklamtrollet :)

2009-03-19 @ 23:13:38
URL: http://lkpg.nu
Postat av: Kaprifol

Du är mitt favoritreklamtroll isf. ;) Jag kommer och skyltar alldeles strax!

2009-03-20 @ 07:06:21
Postat av: Tagge

Haha... först när jag klickat på ordet "troll" förstod jag vad du menade.. Visa aktning för pensionärer.. ;-))

2009-03-20 @ 13:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback