Och nu blir det reklam!

Min kompis Anna är med i en "popularitets- / snygghetstävling" som hon själv uttrycker det. En massa människor från olika ställen i landet har fotats med en dator och nu finns bilderna på nätet. Man klickar på snäckskalet (fast ett musselskal är det väl?) bredvid den bild man gillar bäst. Den som får flest röster vinner datorn i fråga. Jag kan säga på en gång att Anna både poserar snyggast och är i större behov av en ny dator än de flesta. Hon är nämligen en fullfjädrad Mediemogul och försök vara det med en gammal Thinkpad som bara lägger av hela tiden. Precis! In här och klicka nu vetjag! (Jag hjälper henne dels för att det vore roligt om hon vann, men nästan mest för att hon tyckte att jag skulle vara bra på att värva röster jag som har så många läsare. Smickrande! :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag har röstat. :-D ( ger mig själv en Firefox-stjärna i kanten ;-))

2009-06-24 @ 21:18:28
Postat av: Elisabeth

Men ååå, varför blev det fetstil för?! Det skulle vara inom * och inget annat! (Och nu kommer garanterat blogg.se betrakta mig som spam också, stackars mig.)

2009-06-24 @ 21:19:26
Postat av: Kaprifol

Vad bra! :) Tumme upp!

2009-06-24 @ 22:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback