Omelett!

Att vara ihop med en amatörfotograf (duktig sådan, enligt mig) har gjort att jag inte längre gör det stela fotoleendet när nån riktar en kamera mot mig. Det händer så ofta att jag lika gärna kan fortsätta med vad jag nu gjorde eftersom jag är van att bli fotograferad nästan hela tiden (förutom när vi är på ställen där det finns flygande måsar för då är de roligare motiv ;). Vad jag däremot har lagt mig till med är att le lite oftare och försöka se avslappnat cool ut (inte grimasera bara för att det är roligt och sådär). Jag tror att jag börjar få lite Hollywood-manér här. Just nu sitter Fisken med ett enormt teleobjektiv en knapp halvmeter från mig och förevigar mitt bloggande. Vad säger ni, ska jag vinka? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback