Friska upp!

Imorgon vet ni, ska jag få lära mig den nya koreografin för bodyjam. Det känns lite som att vara med i "Let's dance", fast sportigare och utan de extravaganta klänningarna. Det gäller alltså att jag inte förkyler mig mer än jag redan verkar har gjort. Vad ska jag sätta i mig för att på nolltid bli frisk som en nötskrika? Nej, nötkärna är det ju... Blodapelsiner, funkar det? Det måste gå fort och vara något jag har hemma. Här finns förutom apelsinerna: fryst kycklingsoppa, massor av bönor och linser, fetaost, litervis med chilisås, en äppelkaka och mer äpplen än jag egentligen orkar bära. Bara att mixa allt, dricka och se glad ut, kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Äppelkaka, såklart. :-D

2009-01-09 @ 22:34:20
Postat av: Elisabeth

Äppelkaka, såklart. :-D

2009-01-09 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback