Ett litet äventyr

Jag är hel och hållen efter sprutan. Det enda jag har märkt är att min vänsterarm är stel (men inte stelare än att den klarade ett pass nybörjaraerobics) och att jag varit ganska dimmig och trött i huvudet under helgen. Annars allt väl, änsålänge. För att mitt liv ska bli mindre som en NiN-låt ("I believe I can see the future / Cause I repeat the same routine") och mer som en Boye-dikt ("Bryt upp, bryt upp! Den nya dagen gryr!"), eller ja, inte i allmänhet, men i just detta speciella fall, så gjorde jag nåt spännande i helgen istället för att sitta vid datorn och göra vad man nu gör där. Jag och en väninna stack till en annan stad, vilket i sig var ett äventyr för mig som fotade lokaltrafiken och betedde mig som en (förmodligen ganska pinsam ;) magväsketurist (utan magväska då). ;) Vi gick på en intressant undergroundutställning som passande nog hölls i en källare, och så rusade vi runt på stan. Fantastiskt! På kvällen blev det kalas, ett sånt där kalas som alla bloggerskor går på och fotar allt i motljus för att kunna blogga det. :) Det var ett sånt fint kalas där man sitter på kuddar på golvet och äter veganmat i små koppar, dricker glögg i större koppar och lyssnar på skruvade julsagor och sådär. Mysigt! Tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback