Tisdagstema - Stor och liten

Jag brukar inte vara den som glömmer bort ett tisdagstema, men det är lite speciellt idag. Just nu sitter på ett mycket instabilt trådlöst nät längst bak i en konferenslokal redo att rycka in om någon behöver ett USB-minne, lite nät, kaffe, vägvisning... eller en utläggning om infosäkerhet för den delen. :) Vad jag kan bjuda er på är stora och små fiskar. Bilden hittades på ett elskåp i Stockolm. Ni får tolka den som ni vill, men själv ser jag gärna en koppling till föredragen jag just har lyssnat på om bl.a. denial-of-service-attacker mot kritiska infrastrukturer. :)


Kommentarer
Postat av: em

Coola fiskar! Jag tänker dock inte på kritiska infrastrukturer... :o)

Postat av: Pialotta

Du lyckades ju bra med dina fiskar i stort och smått:-)

Postat av: Ingrid

Det måste man väl kalla en klockren tolkning av dagens tema! /Ingrid

2009-04-28 @ 17:10:19
URL: http://blogg.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback