Premiär!

Alla stora bloggare gör det, alla små bloggare också för den delen. ...eBay gör det! Så, varför öppnar inte jag min egen nätauktion och bjuder ut mina dyrgripar? Nu äntligen är det dags för den stora lanseringen! Kom ihåg: jag gör inte det här för att bli rik. Jag gör det för att ni ska få chansen att bli lite mer som jag. Skynda att fynda för dessa erbjudanden gäller bara idag! Då kör vi! Let's åk, som eparaggarna säger! (Let's sed and awk, som Unix-sysadminen säger.)


Skänker instant feststämning! En raritet! Utgångsbud 1000 :-


Kaffesump från mitt goda morgonkaffe. Knappt använd! 1500 :- plus frakt.


Anonymiserad datormus med trasigt scrollhjul. 3300 :-
Varför så dyr? It's vintage, baby! ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Den anonyma musens värde höjs helt klart av de mycket välpassande rosa prickarna. ;-D



(Fint inlägg dagen till ära. :-D)

2009-04-01 @ 08:40:43
Postat av: Kaprifol

hihi Ja, den är ett riktigt kap. Hörde förresten att ni Göteborgare ska placera ett pariserhjul mitt ute i vattnet utanför operan. Fiffigt! ;)

2009-04-01 @ 11:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback