Små mysterier

Ett säkert tecken på begynnande förkylning är att saker och ting börjar lukta och smaka annorlunda, är det inte så? Idag luktade det böckling i labbsalarna och simbassäng i fikarummet. Det kan väl inte gärna finnas någon rimlig förklaring till det, annat än att jag har fått flunsan? ;) Ett mysterium som däremot fått sin lösning – för ett ganska bra tag sedan, men det har förblivit obloggat - är de smutsiga handavtrycken som ibland dök upp på den här kontorsdörren samt på dörren till mitt gamla exjobbsrum på den tiden jag satt där. Jo, det är klart att det var jag som var den skyldiga, men hur? Jo, jag har en liten vit tavla utanför rummet. Där skriver jag upp var jag är för tillfället... och jag suddar den med handen. A-ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback