Ordningsfråga!

Nackdelen med att inte bo i en metropol: det finns inte så många klubbar här som anordnar fester med bra musik och gemytlig stämning. Det finns dock en som är värd namnet. Till veckan har föreningen som står bakom det hela årsmöte så jag tänkte vara en god medlem och dyka upp. Rätt ska vara rätt, jag har ändå varit stammis sedan 2002 och det vore synd om styrelsen fick sitta där mol allena (vilket jag iofs inte tror att det är någon risk för, men ändå). Nu till problemet, jag är van vid medlemsmöten i en viss annan förening, men inte vid att vara på möte i egenskap av vanlig medlem. Hur ska jag göra nu när jag inte får vare sig stå upp eller dunka saker i bordet? Något av nedanstående? Fler förslag? Nog med förslag. :)
  1. Ropa "Omstart! Baklänges! På tyska!". Funkar det på studentspex så funkar det här.
  2. Komma med jättemånga ordningsfrågor. Uppskattat!
  3. Hålla mig i skinnet.

Kommentarer
Postat av: Tagge

Håll dig i skinnet.. fniss

2008-10-06 @ 17:56:46
Postat av: Andreas Olsson

Tror helt klart på alternativ #1.



Möjligtvis kompletterat med utropet Våldsammare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback