Hoppande nät - reloaded

Instabilt nät är ett härke, minst sagt. Snart får man ge sig ut med en rulle koax och dra sitt eget nätverk, för det här håller ju inte. ;) Jag skriver detta offline och hoppas på lite Internet-tillgång snart för det är ju så mycket viktigt jag behöver göra. Ni vet, kolla in nya Bodyjam-dansstegen jag ska dansa nästa vecka, logga varje uns av min musiksmak med Last.fm, kolla vilka som blev valda till bästa / snyggaste / mest originella bloggarna på den där galan Veckorevyn hade igår... Ja, ni förstår. Viktiga saker. ;) I övrigt är allt bra, förutom att jag verkar ha råkat ut för någon sorts höstförkylning. Ska koka upp en bit ingefära och sätta i mig. Ta hand om er, akta er för baciller! :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ditt nät kanske har drabbats av Com Bort-sjukan. ;-) Och den är inte att leka med den!

2008-10-17 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback