Det snöar så fint!

Snön vräker ner på innergården och jag sitter och formaterar en text. Väldigt mysigt, måste jag säga. Det enda som saknas är ett par sköna tofflor och en kopp kaffe med lite kanel i. Då skulle det sannerligen vara perfekt. :) Jag lyckades vakna och ta mig upp relativt tidigt imorse trots den vilda festen igår. Det var inte min fest utan mina grannars, men det lät lite som om de höll till i min hall. Tror att det var en stor halloweenfest för studenter igår som krävde sina efterfester. Nåväl, jag ska ju själv på kalas ikväll så jag tänker föra minst lika stort oväsen när jag kommer hem. (Ni anar inte hur oregerlig jag kan bli efter två burkar joltcola och lite popcorn. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback