Bara du slog en signal

I somras fick jag under en period ingen e-post och konstaterade att min mail-forwarding måste vara trasig. Jag kom på en hel del olika tekniska förklaringar till felet innan jag insåg den egentliga orsaken: ingen hade mailat mig, helt enkelt. (Det kan ju ha varit något strul på serversidan också, ska vi säga det?) Nu har jag haft ett liknande problem: ingen ringer mig på min jobbtelefon. Det visade sig faktiskt finnas en förklaring annan än att ingen sökt mig – växeln hade inte min anknytning i sin databas. Nu finns jag där så nu går det att ringa till mig. Det var chefen som upptäckte det i ett försök att få tag på mig, men det löste sig via e-post. Ni andra som har försökt nå mig (modellagenturer, skvallerpressen, Nobelkommittén…) ring igen! ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Angående att skrämma små barn (muhahahaaa!) så är jag hemma i Göteborg alla helger i oktober, så om du har tid för barnskrämmande (höhö) är det bara att meddela detta. ;-D

2008-10-15 @ 19:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback