Dagens!

Jag hade förut ett inslag på min blogg under rubriken "Dagens". Det brukade dyka upp någon gång i månaden, mest för att förvirra eventuella återkommande läsare. ;) Nå, jag tycker att det är dags igen att lista dagens...

Långsammaste bredband: Mitt! Seriöst, filströmmar med ljud och bild och allt är inte något problem, men att ladda webbsidor tar evigheter. Vad tror vi på här då? Riktad DoS-attack, Murphys lag, allmän otur?
Det-funkar-faktiskt: Feng shui på skrivbordet. Utan röran blev jag betydligt flitigare. Dock tog jag nog inte tag i de viktigaste sakerna först, utan de roligaste, kanske för att jag missat viktiga feng shui-saker som en lerpadda i hörnet och en spegel på väggen. Jo, så måste det vara. Felprioriteringar beror ofta på en viss brist på lerpadda. ;)
Uppsving: Verkar som om det händer saker i musiksverige. Både VNV och W:E kommer till vårt lilla land i december. Skojs, även om jag själv har annat för mig. De första spelar på en båt (och båtar undviker man om man har sett både Färjan och Rederiet) när jag jobbar och de andra i Skåne av alla ställen (dessutom på dagen för Det Stora Julpysslet), men ändå - kul när det händer något. Grattis alla smygsyntare, passa på att gå om ni har möjlighet!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Bredbandet har fått en släng av Com Bort-sjukan (smittar även till bredband med andra operatörer än Com Bort). ;-)

2008-11-19 @ 21:12:35
Postat av: Kaprifol

Ah, så måste det ju vara! ...eller så får jag feng shuia lite mer. ;)

2008-11-19 @ 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback