Att vara flyttgumma

Jag har hjälpt till att flytta en kompis bohag idag, även om min hjälp mest bestod i att jag kokade jättestark soppa åt de andra som bar lådor. En etta och tre förråd fick till slut plats i en väldigt mysig tvåa med balkong. Det kändes lite som att flytta själv och hade jag fått så hade jag nog bosatt mig i gå-in-i-garderoben (walk-in-closet :) och stannat där, men det blev till att återvända hem till min egen lya istället. Nedan ser ni chilisoppan, en massa flyttkassar och ett utsökt exempel på varför det kan vara både spännande och lite "för mycket" att bo i ett studentområde. Här hänger det en snygg tavla i ett träd. En bit bort hade några killar förmiddagsfest, men de fick inte vara med på bild. :)


Här i trakten bor jag kvar medan min kompis flyttar till ett "vuxenområde". :)

Kommentarer
Postat av: Ett stenkast bort...

Jag må säga att soppan var fantastisk god och alldeles utmärkt i det kyliga vädret! Och självfallet får du komma och bo i gå-in-garderoben bara jag hinner sortera ut allt som nu är instuffat där;)

2008-11-03 @ 17:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback