Nu tycker jag att vi firar!

Redan innan solen hade gått upp över mitt bostadsområde satt skatorna i det högsta trädet och kraxade om det stora som händer idag: Min blogg fyller år! Det har den aldrig gjort förut, så det är extra fint. Kul att det finns några som läser bloggen också, speciellt med tanke på att jag egentligen skriver den mest för min egen skull. (Vilket blev extra tydligt när jag en dag innan exjobbsredovisningen var tvungen att kompilera om GPShell och hade glömt hur man gjorde. Någon där ute måste ju veta, tänkte jag, googlade och fann den här. :)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Grattis bloggen! Det är inte att fylla ett år inte.

2008-01-14 @ 12:33:36
Postat av: Tagge

Grattis till ett år med bloggen. :-)
Ja du, man kan hitta saker på många ställen - ibland behöver man inte gå långt. :-)

2008-01-14 @ 17:31:16
Postat av: Elisabeth

Du har blivit utmanad!

2008-01-14 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback