Min kompletta samling

Jag har sorterat filer idag. Inte så spännande kanske. Jag upptäckte att jag är sämre på att hålla ordning på datorns skirvbord än på det riktiga, något jag iofs har anat. Vad värre är: jag kan inte förmå mig att slänga onödiga filer. Nu vet jag inte hur många versioner av Open Card Framework jag hade liggande, men med tanke på att jag aldrig har och aldrig kommer att koda något som behöver OCF så har jag för många. Om det nu är någon som ägnar sig åt att programmera för uråldriga smarta kort och därför behöver ett ramverk, men inte orkar klicka här och hämta sitt eget så kan du få låna min OCF-samling (den kanske kan bli värdefull i framtiden, vem vet ;). Jag vet att det finns minst en person här i landet som gillar det här ramverket. Någon har nämligen spraymålat "OCF" över hela Göteborg. Dags för göteborgarna att uppgradera till Global Platform kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback