I stormen

Jag är i Göteborg över helgen. När jag tog bussen hit igår gick det ett rykte bland resenärerna att det rådde översvämning i Gbg. Så illa verkar det inte vara: Alla ställen jag har sett hittills är torra, men å andra sidan har det stormat så att det räcker och blir över. Dagen har ägnats åt diverse strosande (flygande?) längs med långgatorna. Det blev en stor lunch på ett indiskt ställe också. Vi är inte "dom som är dom" så givetvis blev det mangolassi och nanbröd till den stora lunchen också. Är det lördag så är det. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Tur att inte HELA stan var översvämmade i alla fall. ;-) Ha en fortsatt trevlig helg, och hälsa Göteborg från mig. ;-)

2008-02-23 @ 23:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback