Ute på äventyr

Idag har vi vistats ute vid SKF, i den delen av stan där det finns gott om industribyggnader och tåg. Fisken har som mål att ta ett visst antal geocacher detta år (så många att han totalt har tagit 900 allt som allt, alla år inräknade, innan detta år är slut) så det försökte vi göra. Nu är det bara tre kvar och det är ju i stort sett ingenting. :) Efter en trevlig dag och gott fika med Fiskens vänner begav vi oss hemåt för att äta världens godaste köttfärssås (jag tror att det var någon mystisk chutney som var hemligheten) och se ett avsnitt av "Xena". Jag är inte helt säker på att det är en serie för mig, men finns det kentaurer med i handlingen så kan det inte vara helt dåligt, tycker jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback