Saker som sker

Intresseklubben kan anteckna att...
  • Min rumsgranne har en ny labbdator, eller ny är väl en överdrift. Jag trodde att han hade en björn på kontoret så jag var tvungen att kolla vad det var som lät. "Jag har döpt den till Decibel" sa han stolt. "Bruuuum!" svarade Decibel.
  • Två personer i gula västar går runt på innergården, tittar på träden där och antecknar saker på en lista. Jag tog tre mobilfoton på dem ur olika vinklar, som någon sorts bevis.
  • Jag har i ett svagt ögonblick sagt till mina studenter att de kan skicka labbar till mig via internposten. Det är det förstås ingen som gör, men jag måste ändå ta mig till postrummet då och då för att se om det dykt upp något. Puh! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback