Plötslig soffa!

Där jag bor är det utomhusfester ganska ofta. På sommarhalvåret är det poolpartyn. Dessa arrangeras nära tvättstugorna för det är därifrån vattnet tas, vilket kan vara besvärligt för den som försöker tvätta och upptäcker att det inte kommer något vatten i tvättmaskinen, men att det däremot går en slang ut genom fönstret. På vintern festas det i soffa istället. Hur sofforna väljs ut, hur de släpas ut ur husen och varför ingen saknar dem sedan, det vet jag faktiskt inte. Själv skulle jag nog, morgonen efter festen, fundera lite: "Hmm... Vad tomt det är i min lägenhet. Hade jag inte en soffa här? Vad hände igår egentligen?" Den här klenoden står vid min tvättstuga. Det är frost på den och ingen verkar vilja ha sin stackars soffa tillbaka.


Fångad med mobilkamera

Kommentarer
Postat av: Ett stenkast bort...

Den ser ju jättecool ut ju. Vad är detta?! Jag kan ta den :D

2008-12-22 @ 02:42:31
Postat av: Oscar

Den där har jag faktiskt funderat på att lägga labbarna på - men den var för stor!

Innan den hamnade i tvättstugan hade den stått i ett trapphus i en eller ett par månader borta på BK udda.

2008-12-22 @ 10:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback